Tiedote: Koronan vaikutukset Revontulessa

Covid-19 koronaviruksen leviämisen ehkäisemiseksi Revontuli on päättänyt perua kaikki loppukevään viihde- ja tanssi-illat tulevasta lauantaista 14.3. alkaen aina kevään viimeiseen tanssi-iltaan 28.4. saakka.

Julkaistu 13.3.2020

Lipun viihdeiltoihin ostaneille rahat palautetaan. Rahan palautusta varten olethan yhteydessä tiia.valkama@revontuli.fi. Majoitusvarauksien osalta noudatamme normaaleja peruutusehtoja.

Revontulen muut palvelut ovat tulevana viikonloppuna 13.-15.3. avoinna normaalisti, huomioiden koronaviruksen leviämisen ehkäisemiseksi annetut suositukset. Seuraamme tilannetta aktiivisesti ja tiedotamme lisää ensi viikon alussa. Asiakkailtamme toivomme erityisen huolellista käsihygieniaa ja kehotamme välttämään lähikontaktia muihin asiakkaisiin.

Pahoittelemme peruutuksista aiheutunutta harmia ja toivomme teidät ikävästä tilanteesta huolimatta lämpimästi tervetulleiksi Revontuleen! Viihdeiltojen merkeissä jatkamme taas syksyllä.

Lomaile turvallisesti pandemia-aikana
Revontulen lomamökeissä ja lasi-igluissa on mahdollista lomailla turvallisesti…
17.3. Päivitetty tiedote Koronan vaikutuksista Revontulessa
Revontuli haluaa toimia vastuullisesti koronavirus-pandemian aikana. Siksi…